6 Mayıs 2014 Salı

Son Zamanlarda Bitenler ve Çöpe Gidenler #2

Uzun bir ardan sonra tekrar merhaba!

Uzunca bir süre bitirdiğim ürünleri topladım ve artık bir post vakti geldi diye düşünüyorum. Çok konuşmadan başlayalım :)




Bu şöyle topluca bir fotoğrafları. Genelde bakım ürünleri bitiyor kozmetik pek yok maalesef. Çok çalışıyorum ama olmuyor, bitmiyorlar :)


Hemen ojelerden başlayalım. Tabi ki de yapıları bozulduğu için çöpe gidiyorlar. Bide en sondaki Gabrini Matte Nails cidden kötüydü, hiç kullanmadım.

Sırasıyla;

PASTEL 39 (Renk harika ama zaten pastel ojelerin yapılarını sevmiyorum)
FLORMAR (Hangi seri bile olduğu okunmuyor, rengi çok güzelmiş bence :)
FLORMAR SUPERSHINE 13 (Çok canlı bir kırmızı, elimde yedeği var. Seviyorum)
GABRİNİ MATTE NAİLS 396 (Kısaca: çok kötü)




Amway'in belki de en çok bilinen ürünleri. Glister Diş Macunu devasa boyuttaydı. Kaç ay kullandım hatırlamıyorum. Çok güzel temizliyordu, tadı da güzeldi. Tek eksiği beyazlatmaya bi etkisi yok maalesef.

Glister Diş Fırçaları ise 4'li paket olarak satılıyor. İlk başta ''Dünyanın en güzel diş fırçası bu yaa! Ağzımın her yerine ulaşıyor. '' dedirtse de iki gün sonra pert! Tekrar almam. 






Pierre F Estheticians Formula Gentle Peel Off Mask: Çok beğenildiğini okuduğum bu maskeyi gratisten almıştım. Evet kötü bir ürün değildi ama tüm siyah noktaları da çıkarmadı sanki.

Orijinal boyunu almadan önce deneme amaçlı almıştım. 4-5 kez kullandım. Tekrar alınabilir ama olmazsa olmaz değil.





Pamuklaaar :)

Lilibe wattepads super soft 60'lı disk pamuklar: Belki de kullandığım en yumuşak pamuklardı. Ama hem çok kalın hem de dikişsizdi. Makyaj temizlerken, oje silerken hep dağılıyordu. Kullanmayı tek sevdiğim yer göz makyajımı çıkarmak, yumuşak oldukları için. Tekrar almam.

LUX Pamuk: Evde pamuk kalmadığı öylesine maketten alınmış bir pamuk. Fena değildi sanırım. Ama Benri dururken bu alınmaz.


Benri Kare ve Disk Pamuklar: Kendileri herkesin olduğu gibi benim de favorim. Anneler günü indiriminde stoklanacak. Bulabilirsem tabii(!)







Clear Yumuşak & Parlak Bayan Şampuanı: Kokusu ve saçımı yumuşak yapmasını çok sevdim ama çok iyi temizlemedi sanki. 1 gün sonra saçlarım yağlandı. Kaşıntı sorunum olduğu için fazla şampuan değiştirmeyi sevmiyorum. Şu an Clear'ın başka bir çeşidini kullanıyorum.


Down under natural's Argan oil sıvı saç kremi : Sanırım bugüne kadar en sevdiğim sıvı saç kremiydi. Tekrar tekrar alırım.


Totex Saç Serumu: Öylesine bir kuaförden almıştım. Aman aman bir şey değildi. Başka serumlar kullanıyorum.


Blue Dream Roxanne Parfüm: Golden Rosedan almıştım. Fiyatı uygundu, kokusu güzeldi. Tekrar almam.





Gliss Saç Maskesi: Çok seviyorum kendini. Kokusu çok güzel ve saçı yumuşacık yapıyor. Kırıklara bi etkisi yok tabii maalesef :)



Johnson's Baby Şampuan: Daha önce de söylediğim gibi evimizden eksik olmaz. 

La Roche Posay Hydreane Legere: Uzun bir süredir severek kullandığım bir nemlendirici. İlerde daha uzun bir yazısını yazacağım. Severek kullandığımı söylemek istiyorum şimdilik :)


Nivea Soft Nemlendirici Krem: Bir klasiktir. Çok iyi nemlendiriyor bence. İndirim de gördükçe alıyorum.

L'oreak Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Bence Bioderma H2Odan farkı yok. Elimde bir tane daha var. O bittikten sonra Garnier'inkini denemek istiyorum.

Neutrogena Lip Moisturizer Dudak Nemlendiricisi: Çok sevdiğim bir lip balmdı. Çok iyi nemlendiriyor ve SPF 15 içeriyor. Elimde birsürü lip balm olduğu için şimdilik almam.

Calvin Klein One: Unisex bir parfüm olsa da bence bayanlara daha çok yakışan bir koku. Asla baymıyor, basit değil. Çok severek kullandım. Tekrar alabilirim. 

Üst Notalar: Begamot, cardamem,ananas ve papatya
Orta Notalar: Menekşe, nutmeg ve gül

Alt Notalar: Amber ve misk






Bepanthol-F Losyon (Kuru ve Hassas Cilt): Bi kenarda unutmuşum gitmiş. Son kullanma tarihi  de geçmiş tabi ki. Üzülerek çöpe gönderiyorum. Çok iyi nemlendiriyordu. İçeriği de temizdi. Yazın güneşlendikten sonra kuruyan bacaklara çok iyi geliyor. Kesinlikle denenmeli!


Selin Islak Mendiller: Bu sarı olanı soğan, balık, sigara kokusunu gidermek içindi. Evet diğer mendillere göre daha iyiydi. Limon kokuluydu. Sevdim.

Woman Hand Sir Ağda ve Ağda Bezleri: Bazen bu işleri kendim yapmak istiyorum. Sevdiğim bir marka, fiyatları da diğerlerine göre daha uygun.

Loreal Excellence Creme Saç Boyası 9.1 Küllü Sarı: Dönüp dolaşıp aldığım boya :) Loreal zaten en sevdiğim marka bu konu da renk de mükemmel!


Şimdilik bu kadar. Baya uzun bir yazı oldu sanırım. Sabredip okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Kendinize iyi bakın!








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder