4 Eylül 2013 Çarşamba

BİTENLER #1

MERHABALAR!

Her ay olmasa da iki üç ayda bir bitenler postu yazmayı düşünüyorum. Yaklaşık 2 aydır biriktirdiğim ürünlerle karşınızdayım. Bir an önce yazıp çöpe atmak istiyorum hepsiniii :)


Diadermine Zero Trace Temizleme Sütü: Tam bitmedi fakat memnun değilim, gözlerimi yakıyor. Çöpe gidecek. Tekrar alınmayacak.

Avon Advance Techniques Durulanmayan Bakım Kremi: Alalı çok olmuştu. Pek memnun değildim, yarısı duruyor zaten. Çöpe gidecek. Yenisi alınmayacak.

Down Under Natural's NUDE Şampuan: En iyi yani bitkisel içerikli olması. Memnundum. Yenisi alınabilir.

The Body Shop Cranberry Joy Duş Jeli: Kokusunu çok beğeniyorum. Fakat Palmolive duş jellerini daha çok tercih ediyorum. Hem miktar olarak fazla hem de fiyat olarak daha uygunlar.

Parmex Aseton: Etiketini sökmüşüm üzgünüm ( Böyle bir takıntım var maalesef:)). Sürekli kullandığım aseton. Bitmeden yedeklenmişti.

Bioderma Sensibio DS+ Foaming Gel: Hassas cildime beğenerek kullandığım bir temizleyiciydi. Fakat yeni şeyler denemek istiyorum.


Bioderma Sensibio H2O: Herkes biliyor artık hakkında pek fazla bir şey söylemeye gerek yok. En kısa sürede yenisi alınacak!

Vaseline Cocoa Butter Krem: Bir köşede unutmuşum kalmış maalesef:( Son kullanma tarihinin geçtiğini düşündüğüm için atıyorum. Yenisi var :) Kokusuna HAY-RA-NIM!

Rexona Shower Clean Deodorant: Çok beğenerek kullanıyorum. Çok hafif bir kokusu var. Yenisi çoktan alındı.

Benri Pamukları: İndirimden stoklamıştım. Pamuk işte ne kadar kötü olabilir :)

Tatlı Badem Yağı: Şaç, kaş ve kirpiklerime kullanıyordum. Yenisini alınacak.

Ve bir kaç tane de oje var. Kim bilir ne zamandır bendeler. Numaraları bile silinmiş :) Bayatladıkları için atıyorum.



Eveeet, benim son zamanlarda biten ürünlerim bunlardı. Şimdilik kendinize iyi bakın. Musmutlu bir gün diliyorum :)  Hoşçakalın efendim!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder