6 Ekim 2013 Pazar

Rossman Büyük indirim Alışverişi

Merhabalar!
Dün de duyurduğum gibi Rossman çok güzel bi indirip yapıp bizleri epeyce sevindirmişti :) ''Çok bişey almam ya bakayım bi'' diye girdiğim Rossman ve aldıklarım efendim :) ;



Toplu çekim :)




  •  Nivea Pure&Natural Tonik: Çok sevdiğim Loreal toniğim bittiği için yeni bi tonik bakıyordum. Loreal kalmamıştı, Gözüm Nivea'ya çarptı. Deneyip, yazacağım. 9.65 TL                                                                    
  • Nivea Pure&Natural  Yoğun Nemlendirme Maskesi: Malum kış geldi, cildimizin neme ihtiyacı var. İlk defa aldım, deneyeceğim. 3.10 TL                                                                                               
  • Loreal Perfect Clean Köpük Jel: İlk defa alıyorum. Deneyip yazısını yazarım. 7.5 TL






  • Isana Kıvırcık Saçlar için Köpük: Denemek için aldım. 3TL
  • Gliss Şampuan: İkili satılıyordu. O kadar ucuzdu ki dayanamadım :) 7.95TL
  • Gliss Saç Maskesi: Aynı serinin saç maskesi. 7 küsürdü sanırım
  • Koleston 7/1 Küllü Kumral Saç Boyası: Saçımı hep kendim boyuyorum. Bu sefer de bunu aldım. 7.9 TL
  • Loreal 5.54 Saç Boyası: Bunu da kardeşim için aldık. 10 TL




  • Maybelline Color Tattoo On and On Bronze: Aslında pink gold istiyordum fakat kalmamıştı. Ben de bunu aldım. 7.95 TL
  •  Rival de loop 43 oje: 1.5 TL
  • Maybelline Rimel: Kahverengi aldım. 10 TL







  • Colgate Optik Beyaz Diş Macunu: 6.35 TL 
  • Colgate Optik Beyaz Ağız Çalkalama Suyu: İkiliydi. 7.49 TL
  • Rexona Shower Clean Rollon: Kokusuna bayılıyorum. 3.5 TL



  • Bunu da bir marketten aldım. 20 TL'ydi. 



  • Down Under Natural's Argan Oil Sıvı Saç Kremi: 6.95 TL
  • Isana Duş Jeli: 2 TL
  • Down Under Natural's Saç Bakım Serumu: 9.9 TL

Bide Neutrogena Besleyici Bakım kremi almıştım fakat onu fotolamayı unutmuşum. 
7.95 Tl idi :)



Benim aldıklarım bu kadardı :) Siz neler aldınız?

Ayrıntılı yazmamı istediğiniz varsa yorum bırakın lütfen. Bir sonraki yazıya kadar hoşçakalıın :) Öpüyorum çok çok!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder