30 Ağustos 2013 Cuma

Cilt Bakım Rutinim

Merhabalar!

İlk postum bir cilt bakımı postu olsun diye düşündüm :) Umarım beğenirsiniz. 
Keyifli dakikalar efendim!

İlk olarak makyajımızı temizlemekten başlayalım.


Garnier Saf ve Temiz Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli

Diadermine Zero Trace Temizleme Sütü 

Johnson's Baby Şampuan

Bioderma Sensibio H2O


Garnier makyaj ve yüz temizleme jelinden çok memnunum. Yeni keşfim :) Cildi asla kurutmuyor ve göz makyajınızı güzel temizliyor. E fıyatı da uygun daha ne olsun!

Fiyat:6 TL

Diadermine yüz temizleme sütüyle aramız hiç barışmadı maalesef :( waterproof makyajı temizlemiyor. Gözlerimi yakıyor. Kışın cildim çok kuruduğu için almıştım. Bir daha alınmayacak!

Fiyatı: 12 TL

Bebek şampuanları ise en sevdiğim makyaj temizleyicilerim :) Markası çok farketmiyor. Bunun fiyatı uygun diye almıştım.

Fiyat: 5TL

Ve tabiki Bioderma H2O suz olmaaz :)


Cilt temizleme aşamasına gelirsek;



Garnier Saf ve Temiz Yağlanma Karşıtı Temizleme Jeli
Neutrogena Visibly Clear Yağsız Yüz Temizleme Jeli

Bioderma Sensibio DS+ Foaming Gel



Cildim özellikle yaz aylarında biraz yağlı olduğu için yağlı ciltler için olan ürünleri tercih ediyorum. Neutrogena bitmek üzere olduğu için Garnier!i almıştım. Kullanmadan duramadım tabi ki :) 

Ürünler kesinlikle yağlı ciltler için. Kuru ve hassas cildi olanlar uzak dursun. Özellikle Garnier cildimi çok kurutuyor. Kullandıktan sonra mutlaka iyi bir nemlendirici gerekiyor. Temizlemesi hoşuma gitti. Kokusu ferah. Tekrar almayı düşünmüyorum maalesef. Kışın hassas ve kuru olan cildim bunu kaldıramaz :) 

Fiyatı: 6 TL


Neutrogena'ya gelirsek Garnier'den daha az kurutuyor. Fakat yine de nemlendirici kullanmak gerekiyor. Temizlemesi gayet başarılı. Yaz aylarında kullanabileceğim bir ürün.

Fiyatı: 10 TL


İçlerinde kışın da kullanabildiğim ve hassas ciltlere kolayca tavsiye edebileceğim bir temizleyici olan Bioderma Foaming jel. Kızarık, hassas ciltler için olan bu temizleyici cildimi çok kurutmuyor ve temizlemesi de oldukça başarılı!

Fiyatı: 40TL


Eveet cildimizi temizledikten sonra toniklemeyi ihmal etmiyoruz :)


Rosense Gül Suyu (8 TL)
Loreal 3 Etkili Tonik (10 TL)

Bioderma Sensibio H2O 


Cildimiz temizledikten sonra hala makyaj kalıntıları varsa Bioderma H2O ile ilk olarak onları temizliyorum (ki mutlaka gözlerim de oluyor ve gözlerimin içi için kullanabildiğim tek ürün:) ). 

Eğer cildimi hassas hissediyorsam gül suyu ile normal hissediyorsam Loreal tonikle temziliyorum.

Üçünden de inanılmaz memnunum. Cilt bakım rutinimin değişmez parçaları :)


Ve son olarak sıra nemlendiricilere geliyor.



Neutrogena oil-free hassa ciltler için nemlendirici
Nivea Visage Aqua Sensation

Bioderma Sensibio DS+ Cream

La Roche Posay Effaclar DUO

Hepsini çok beğeniyorum. Hiç biri yapış yapış his bırakmıyor, hepsi kolay emiliyor.
 Nivea'nın nemlendirmesi çok başarılı. Kokusu da çok güzel ve fiyatı oldukça uygun. Tek sorunumuz yüzde tüylenme yaptığını yaptığını duymam :(  Nasıl üzüldüm anlatamam. Çok beğendiğim bir nemlendiriciydi kendisi.

Neutrogena ise devasa boyutuyla her zaman sahip olduğum bir ürün olmuştur. Bittikçe yenisi alınır. Nemlendirmesi Nivea kadar başarılı olmasa da idare ediyor.

Bioderma krem ise cildimin aşırı hassas olduğu dönemlerde kullandığım yatıştırıcı bir krem aslında. Nemlendirme özelliği pek yok fakat kışın ağız ve burun kenarlarım için vazgeçilmez!

İçlerinde şu sıralar favorim olan effeclar duo :) tavsiye üzerine almıştım. Çok da memnunum. Yaz ayları için ideal bir nemlendirici. Fakat kış için yeteceğini düşünmüyorum.



Peeling bir cilt bakımının olmazsa olmazıdır!



Garnier Saf & Temiz 3ü 1 Arada - Temizleme + Peeling + Maske 

Nivea Visage Arındırıcı Peeling

Neutrogena Pembe Greyfurt Günlük Peeling Jeli 
İçlerinden bi tek niveayı sevmedim. Diğerleri gayet başarılı. Neutrogena'nnın kokusuna hayranım :)


Bioderma Photoderm AKN Mat SPF 30

Bioderma Sebium Pore Refiner

Cettura ve Nivea Siyah Nokta Bantları

Güneş kremsiz asla sokağa çıkmıyorum arkadaşlar. Zaten cildim problemli. Daha fazla leke istemiyorum. Akneye meyilli bir cildim olduğu için de bu bioderma ürünü tam benlik. Sürdükten sonra cildinizi matlaştırıyor. Tek sorunumuz beyaz leke bırakması. Ona da katlanıyorum artık ne yapayım :)

Boderma gözenek küçültücü ise çok gereksiz bir ürün gibi görünüyor. Zira sürekli kullanım da bile bir değişiklik göremedim. Etkisi sadece sürüldüğünde ortaya çıkıyor. Makyaj bazı olarak kullanıyorum.

Cettura bantlar fiyat olarak uygun fakat bir nivea değiller! 



Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar :) Okuduğunuz için çok çok teşekkür ederim!

Hakkında daha çok şey öğrenmek istediğiniz bir ürün varsa lütfen yorum bırakın. Seve seve yardımcı olurum.

Çok güzel bir şarkıyla postumu bitiriyorum:)


Kendinize iyi bakın!

Hoşçakalın!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder