28 Eylül 2013 Cumartesi

Neutrogena Nemlendirici Losyon - Hassas Ciltler İçin



Losyon kıvamında olan bu nemlendirici hayatımın ürünü olmasa da bittikçe yenisini alıyorum :) Çok bereketli bir ürün. En son kadınlar gününde Carrefoursa'dan yüzde elli indirimle 12 TL gibi bir fiyata almıştım. Bir tane daha almadığım için çok pişmanım. Çünkü bırakın 12 TL yi 20 liranın altına indiğini görmedim henüz :( 




Ürün benim için hep extra oldu. Yani bu varken yanında mutlaka başka nemlendiricileri de kullanıyorum. Yazın daha hafif, kışın daha yoğun. Ama neutrogena her zaman elimin altında oluyor. 

Gelelim güzelliklerinee :
  • Kolay emiliyor, yapış yapış bir his bırakmıyor.
  • Kokusuz.
  • 118 ml yani diğer nemlendiricilerin yaklaşık 4 katı. Bitmiyor :)
  • Formülü yağsız. Sivilce oluşumuna sebep olmadı fakat biraz fazla sürünce parlama yapabiliyor.
  • Alkol içermiyor.
  • Pompalı ambalajı sayesinde kullanımı çok kolay.
  • Fiyatı uygun.
  • Hassas ciltler için uygun
Sevmediğim tek yanı ise nemlendirmesinin kış için az, yaz için fazla olması . Aralarda kullanıyorum ya da diğer nemlendiricilerimle karıştırarak  bu sorunu da çözüyoruum. :)


Kendinize çok iyi bakın. Öpüyorum!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder