7 Şubat 2014 Cuma

Son Zamanlarda Bitenler ve Çöpe Gidenler #1

Merhabalar! 
Çoook uzun bir aradan sonra 'Son zamanlarda bitenler ve çöpe gidenler' yazısıyla karşınızdayım :)

Bitenler postu yazmak önceden aklımda olmadığı için son zamanlarda bitirdiğim çoğu şeyi burda göremesiniz de bundan sonra her biriktiğinde bir yazı gelecek.




Eveeet genel olarak bu kadar. Kozmetik pek bişey yok, çok zor bitirebiliyorum zaten. Bugüne kadar bir tane bile allık bitiremedim mesela. Nasıl biter aklımda almıyor açıkçası, kocaman şey.

Buna rağmen deli gibi duş jeli, deodorant vs. bitiriyorum. Hemen başlayalım o zaman.


Rexona Shower Clean Deodorant: Tüm zamanların favorisidir. Kokusuna ve korumasına bayılıyorum. Kaç şişe bitirdim inanın bilmiyorum. Fakat şu sıralar alüminyum-meme kanseri sorunsalından ötürü kullanmıyorum.

Nivea Pearl & Beauty Roll-On Deodorant: Bu da en sevdiğim roll-ondu. Yine alüminyum içeriğinden dolayı kullanmayı bıraktım. Bu tarz şeyleri sorun etmiyorsanız kesinlikle öneririm. Kokusu, koruması ve kıvamı harika. Evet kıvamı :). Bazı roll-onlar çok sıvı oluyor pek hoşlanmıyorum.

Lady Speed Stick - Fresh Fusion: Lady: Bu da lady speedlerin en güzel kokulusu bence. Stick olayını çok sevmiyorum. Bunu da baya bir zaman kullanmıştım ama tekrar almam diye düşünüyorum.



Johnson's Baby Şampuan: Evimizden asla eksik olmaz. Makyaj fırçalarım için zaten vazgeçilmez. Çoğu zaman yüzümü de bununla yıkıyorum. Makyaj yoksa kesin bununla, makyaj varsa çok derin temizleyemediği için başka bir temizleyici kullanabiliyorum. Ama yine de özellikle kirpik diplerinde kalan makyajı temizlemek için daha iyi bir ürün yok sanırım. 

Cildim karma. Bu sebeple çoğu temizleyici yüzümü çok kurutuyor. Bebek şampuanlarında böyle bir sorun yok. Çok çok çok seviyorum. Hatta bazen saçımı bile bununla yıkıyorum :)




Clindoxyl jel: Bunuda dermatolog önerisiyle cilt lekelerim için almıştım. Etkisi var mı? Bence evet. Hatta sadece lekelere değil tüm cildime uyguladığım için cilt rengimde bi açılma oldu. Fakat kullanım ömrü 2 ay. Atmak zorunda kalıyorum. Tekrar bir doktora görünüp alabilirim.

Bioderma Sebium Foaming Gel Yüz Yıkama Jeli: Tester boyuydu fakat 4-5 kez kullandım. Kıvamı çok sıvı. Fakat güzel temizliyor. Kış aylarında olduğumuz için sanırım yıkadıktan sonra cildimi biraz gergin hissettim. Ama yaz için mükemmel olacağını düşünüyorum. Evet, yüz yıkama jellerini bile yazlık - kışlık olarak ayırıyorum :)

La Roche-Posay Toleriane: Ne olduğunu tam olarak anlamadım ama çok hassas ciltler için nemlendirici/yatıştırıcı bir krem sanırım. Tester boy olmasına rağmen tekrar alıp almama fikir verebilecek kadar kullandığımı düşünüyorum. Nemlendirmesi yeterli gelmedi maalesef.



Colgate Total Pro Beyazlık Diş Macunu: Seviyorum. Tadı kötü değil. Dönüp dolaşıp tekrar alıyorum.

Bir diş macunu daha var ama ne olduğunu hatırlamıyorum :)

Palmolive Ballı Duş Jeli: Kokusuna hastayım. 2 lira gibi bir fiyata satılıyor burada. Fiyatı uygun, iyi temizliyor, iyi köpürüyor, çok kurutmuyor, kokusu harika daha ne olsun!

Vi-Vet Roll-on Sir Ağda: Bazen kendi ağdamı kendim yapıyorum. Bu da en sevdiğim roll-on ağda.

Benri Pamuklar: İş görüyor. İndirimlerde fiyatı gayet uygun. Pamuk işte :)

Birkaç tane de parfüm var. Doldurma parfüm çok kullanmıyorum. Zaten bayatladıkları için atıyoum.


Bir diyetisyen olarak son günlerdeki ruh halim bu şekilde. Bunları yazarken bile birşeyler atıştırıyorum :)

Şimdilik bu kadar sanırım. Hakkında daha çok şey öğrenmek istediğiniz ürün varsa yorum bırakın lütfen. Okuduğunuz için çok teşekkür ediyorum.
 Mutlu hafta sonları!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder