3 Eylül 2013 Salı

RİMMEL LONDON KATE MOSS RUJ - 19

Merhabalar!

Bugün bir ürün tanıtımıyla karşınızdayım :) En beğenerek kullandığım rujlarımdan birisi olan Rimmel London Kate Moss serisinden 19 numaralı ruj.




Hem yapı hem de renk olarak çok beğeniyorum. Dudakları kurutmuyor. Yumuşak yapıda yani sürmesi de oldukça kolay. Yapış yapış bir his bırakmıyor. Hafif bir kokusu var açıkçası ben beğeniyorum :)



Bitişi çok parlak değil, doğal duruyor. Zaten parlak rujlarla aram hiç iyi olmadı. Simli veya sedefli değil. Çok kalıcı değil maalesef. 3-4 saatte bir yenilemek gerekiyor.

Fiyatının 12 lira gibi bir şey olması lazım. İndirimden aldığım için 10 lira gibi bir fiyat ödemiştim.

Yine çok güzel bir şarkıyla veda ediyorum. Kendinize çook iyi bakıın :)  Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder