9 Eylül 2013 Pazartesi

LOREAL PARİS ÜÇ ETKİLİ CİLT DÜZGÜNLEŞTİRİCİ TONİK

Merhabalar efendim!

Bugün sizlere bana tekrar tonik kullanma alışkanlığı kazandıran bir tonikten bahsedeceğim. 

Loreal Paris Üç Etkili Cilt Düzgünleştirici Tonik!




Bir kaç yıl önce avon toniklerini kullanıp, (ve memnun kalmayıp)  toniklerle olan tüm ilişkimi kesmiştim. Rosense gülsuyu ve Bioderma H2O dışında bir şey kullanmıyordum. Fakat bu yazın başında denk gelip Lorealin bu yenilenen toniklerinden denemek istedim. Çünkü üzerinde kocaaaman PARABEN İÇERMEZ yazıyor.

Kullandıkça anladım ki toniksiz olmuyormuş :) Bilmiyorum ama bu gibi alkollü toniklerin yüzümde bıraktığı hissi çok seviyorum. Daha bir temizlenmiş gibi hissediyorum. Kısacası çok memnunum ve sürekli kullanmayı düşünüyorum!

Evet, içinde alkol var. Hatta kapağı açar açmaz bariz bir alkol kokusu alıyorsunuz. Bu yüzden kullandıktan sonra dışarı çıkacaksam güneş koruma faktörlü ürünler tercih ediyorum. Çünkü alkolün güneşle birlikte lekeleri daha koyulaştırdığını duymuştum. Aman siz de dikkat edin!


Gelelim üç etkisine:



  • Pürüzleri giderir: Ürün neredeyse bitmek üzere, pürüzleri biraz azaltmış olabilir belki fakat tamamen değil maalesef :(
  • Cildi tazeler
  • Cildi aydınlatır



  • Makyaj kalıntıları ve kiri güzel temizliyor. 
  • Sürer sürmez biraz yakıyor fakat hemen geçiyor.
  • Paraben içermiyor.
  • Fiyatı uygun.
  • Ferah bir kokusu var.
  • Normal ve karma ciltler için
Daha ne olsun diyor insan! Tek sorunumuz ambalajı. O kadar kötü ve kullanışsız ki ilk açtığımda baya bi yere dökülmüştü. Dikkatli olmak gerekiyor :)


Fiyatı: 10TL



Kendinize iyi bakın! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder